Kurumsal

Firmamız Hakkında

Kordil 2009 yılında İstanbul’da kurulmuş bir mühendislik şirketidir. Kordil, Harita Mühendisliği (veya Jeomatik, Jeodezi ve Fotogrametri), Hidrografi ve Oşinografi, Jeoloji ve Jeofizik Mühendisliği'nin sualtı ölçümleri ile alakalı dallarında uzmandır. Kordil, akıllı sensör teknolojilerini kullanarak yeni sistemler geliştirmekte ve bu sistemler Türkiye'de öncü firmalar tarafından tercih edilmektedirler. Firmanın sahip olduğu yazılım altyapısı sayesinde rutin dışındaki uygulamalara adaptasyon süreci hem ekonomik hem de çok hızlı bir şekilde sağlanabilmektedir.

Kordil bir distribütör firma olmamasına rağmen, iyi bildiği ve sorunsuz kullanılabilen sistemleri de takdir etmek adına ülke piyasasına pazarlamaktadır. Bu noktada da ana prensibi hiçbir suretle sorun satmamaktır. Dolaylısıyla sadece iyi bildiği ve uzun süre test edilmiş sistemleri pazarlamaktadır (aksi belirtilmedikçe).

Kordil Navigation Pro, Kordil EPS (Excavator Positioning System), Kordil CPS (Crane Positioning System), ve Kordil Bathymetry Studio sistemleri ülkemizin en yaygın kullanılan konumlandırma sistemleridir. Ayrıca, KBS200 ve KBS30200 tek ve çift frekanslı singlebeam echosounder sistemleri de hidrografi ve ölçme firmaları tarafından hem yurt içinde hem yurt dışında yaygın olarak kullanılmaktadır. Kordil TG05 tide gauge, Kordil Metocean (meteorolojik ve oşinografik ölçüm istasyonları), uzaktan kumandalı ölçme botu gibi birçok alanda sistem ve cihazlar yapmakta ve kurmaktadır. Bu cihazları geliştirmedeki motivasyonlar çoğu kere ihtiyaca binaen gerçekleşmektedir. Bu nedenle Kordil ’in başarısız olduğu proje sayısı yok denecek kadar az olup, şu ana kadar herhangi bir mali desteğe ihtiyaç duymamıştır.

Kordil tek elden tüm ölçme hizmetlerini alabileceğiniz bir şirkettir. Bu hizmetler birkaç saatlik kısa projeler de birkaç yıl sürebilecek uzun soluklu projeler de olabilirler.

Kalite Politikamız

Kalite filozofimiz alttaki maddelerden oluşur

  1. Temel hedefimiz, faaliyette olduğumuz ülkenin mevcut yasa ve standartlarına uygun, müşteri memnuniyeti esasıyla hizmet vermektir.
  2. Kalite hedeflerine erişmek için Kordil personeli kendisini buna adar ve gerçekleşmesi için özen ve çaba gösterir.
  3. Kordil çalışanları kalitenin ayrıntılarda saklı olduğunu bilir ve her daim bu ayrıntıları planına dahil ederek kaliteyi külfet olmaktan çıkarır ve bunu başarmak için özen ve sabır gösterir.
  4. Kordil çalışanları birbirlerine göz kulak olur. Kalite standardını kişisel kalite anlayışının ötesine taşıyarak yaygın görüş olarak her daim geliştirir.
  5. Kordil çalışanları kaliteyi meziyet değil, olmazsa olmaz bir değer olarak görür.
  6. Kordil ’de kalite her bireyin sorumluluğundadır.
  7. Kalite, sonuçları revize edilemez ve sonucu etkileyen bir değerdir, dolayısıyla sadece yeri ve zamanında gereği yapılır.

Kurumsal Üyeliklerimiz

Ticaret OdasıSanayi OdasıMühendisler Odası Deniz Ticaret Odası